AEG AJM6820 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AJM6820 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Hagen 28-01-2014
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Blijft een fijn apparaat waar ik tevreden over ben. Verbeterpunten:
* ik heb liever een aparte aan/uit schakelaar i.p.v. het combi-wieltje stroom/zuigkracht
* zuigkracht wordt uiteraard minder als de stofzak vol begint te raken, maar het indicatiemetertje "volle zak" heeft dat (nog) niet in de gaten

cotralis 05-11-2013
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Deze stofzuiger is inderdaad niet al te best. Na een paar dagen stofzuigen werkte het ophang mechanisme achter aan de stofzuiger al niet meer, omdat er een haakje afgebroken was van de borstel.Winkel gebeld en kon direct een nieuwe borstel halen, prima dacht ik nog kan gebeuren. Nu weer een week verder vallen de haarborstel uit de parketborstel. Alles zit los en voelt fragiel aan. Dadelijk maar weer de winkel bellen maar geen AEG meer voor ons.

Hagen 10-10-2013
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Mijn Miele ging stuk na zo'n 15 jaar trouwe dienst.
De AEG aangeschaft na het lezen van de test uit de Consumentengids. Gekocht via internet bij Modern.nl voor €99, inclusief verzendkosten.

Over de duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen: heb hem te kort. Over mijn ervaringen tot nu toe wel: prima apparaat, dat mij soepel volgt tijdens het stofzuigen. Kleiner, wat lichter en met een soepeler slang dan mijn good-old Miele en dat werkt wel fijner. Met de stekker in een centraal geplaatst stopcontact, kon ik mijn hele flat bereiken. Telescoopbuis heb ik op de 2 na langste stand, en dat is goed voor mij (1,85 m). Voor de vaste vloerbedekking zet ik hem op stand 3. Bij een hogere stand zuigt hij te stevig en dat maakt het stofzuigen onnodig zwaar. Geluid is dan ook zachter dan ik gewend was. Bij tegels in de keuken/badkamer/wc zet ik hem op 4. Even wennen aan de schuif op het mondstuk i.p.v. een drukschakelaar, maar gaat ook prima met de voet. Kortom: ben erg tevreden met het machientje, dat er ook erg mooi uitziet!

baasjes 19-12-2012
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

heb de stofzuiger nu 2 weken en de hele motor door gebrand en als reactie van de winkel krijg ik te horen dat je er geen fijn stof mee op mag zuigen,duhhh het is een stofzuiger,na veel aandringen word het opgestuurd,maar zit dus nu zonder.
ook blijkt aeg heel erg moeilijk te doen wat garantie betreft.
dus ga morgen een neiuwe halen maar geen aeg weer....
en ben benieuwd of er een rekening achter weg komt....

Leo75 11-09-2012
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Gekocht vanwege predikaat Beste Koop bij Consumentenbond. Vandaag in huis gekregen en een rondje door de kamer (parket) gemaakt. Prima ding, niks op aan te merken!! Zuigt als een tierelier. Ik snap de negatieve verhalen hieronder echt niet.

Enige 'minpuntje' zijn misschien de wieltjes onder mondstuk. Hierdoor ben je genoodzaakt 1 richting op te zuigen (onze oude stofzuiger had geen wieltjes).

Niet gemerkt dat'ie gammel is. Je moet er gewoon voorzichtig mee omgaan (en oppakken met je andere hand als je de trap zuigt...).

bobsel 04-06-2012
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Stofzuiger gratis gekregen bij een wasmachine van AEG maar wat een teleurstelling. Het geheel voelt uiterst gammel aan en er zijn een aantal design fouten.

De parketborstel is enorm groot, lomp en krakkemikkig, piept en kraakt bij elke beweging en is door zijn grote ook zwaar waardoor hij niet lekker beweegt en manouvreert

De slang pak je ook niet lekker vast. De handgreep is niet fijn.

Er is geen aan/uit knop maar een draai knop/schuif van 0 tot 5 waarmee je hem ook tegelijk aan/uit zet. Echter dit ding is zo sensitief afgesteld dat bij een klein botsinkje van de stofzuiger hij naar een hogere stand schiet.

Ze kunnen het wel bij AEG heb hiervoor een zuiger uit de Vampyr reeks en die was behoorlijk tot goed. Maar dit is echt W A A R D E L O O S.

De mogelijkheden krijgen van mij nog een 7 want alles zit er wel op wat je verwacht maar het functioneert gewoon niet fijn!

Boni7731 30-06-2012

Wij delen jouw mening, ook deze stofzuiger gekregen bij een wasmachine en deze is inderdaad gammel.
Wij hebben nog steeds geen idee hoe dit ding uit moet dus trekken we de stekker er maar uit. De zuigkrachtregeling werkt nauwelijks en en functioneert alleen in stappen. Ik geloof dat er drie verschillende vermogensstappen zijn. Hiervoor hadden wij een Philips die het slechts 4 jaar heeft gedaan maar die voelde een stuk degelijker.
Dit is waardeloos, ik hoop dat mijn wasmachine het langer blijft doen.

A. Nix 03-06-2012
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Een fijne stofzuiger die de ene dag besteld is en de andere dag al afgeleverd werd.
Na uitpakken direct geprobeerd en na even kijken in de gebruiksaanwijzing verbaasd over 't weinige geluid dat in stand 2 van de 5 te weeg gebracht werd.Goed handzaam en makkelijk in gebruik met goede zuigresultaten. Een prima keus, voor zowel 't apparaat als de leverancier!!

Walter1016 02-02-2012
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Dit is een aanvulling op mijn beoordeling van 23-12-2011 Ik ben inmiddels niet meer tevreden over dit product. De motor van de stofzuiger gaat opeens harder lopen als hij ergens tegenaan botst. Dit komt door de traploze zuigkrachtregeling die tegelijk aan/uitknop is. Erg onhandig. Ook het korte snoer van 7 meter wekt steeds meer ergernis. Het ontbreken van een klein mondstuk met zachte haren vind ik steeds meer een groot gemis. Bovendien valt de zuigstang te makkelijk uit elkaar en vind ik het gebruikte soort plastic van dat deel van de slang dat je tijdens het zuigen vasthoudt onplezierig aanvoelen. Mijn eerste waardering van deze machine was al niet heel goed en is inmiddels nog verder gedaald. Geen aanrader wat mij betreft.

Rob voor een eerlijke review. 04-01-2012
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Heb de stofzuiger nu een half jaar. Aan en uit schakelaar is defect geraakt (stofzuiger ging niet meer uit) en onder garantie vervangen (nieuwe printplaat).

+ zuigkracht.
+ 3 jaar garantie
(Let op bewaar de bon en kaart in een boterhamzakje op of in het apparaat) kan je hem niet kwijtraken en hoef je nooit meer naar je bon te zoeken.

- Kort snoer.
- Gammele buizen.
- Erg luidruchtig.

Rob voor een eerlijke review. 19-05-2012

Na reperatie geen andere problemen gehad tot nu toe. Wel gebeurd het soms dat de slang langs de aan/uit knop glijd en hierdoor het vermogen af en of toe neemt. Een puntje om over na te denken. Verder blijf ik bij eerder genoemde punten.

Walter1016 23-12-2011
Geschreven voor: AEG AJM6820 rood

Aankoop op basis van beoordeling als beste koop consumentenbond op besteconsumentenkoop.nl. Mijn eerste indrukken: aardig uiterlijk, enorme zuigkracht en toch erg stil als je de regelbare zuigkrachtregeling op stand 3 van 5 zet.
Minpuntjes zijn de voor mijn huis onhandige snoerlengte van 7m (9m was beter geweest), het ontbreken van een klein zacht borsteltje voor het zuigen van stof van meubels ed en de met de voet lastig fijn te regelen zuigkrachtregeling, die tevens als aan- en uitschakelaar functioneert. Een aparte zuigkrachtregeling in combinatie met een eenvoudige aan/uit-knop was handiger geweest.

Gerda1980 08-05-2012

In de folder staat dat de AEG AJM 6820 stofzuiger volgens de consumentenbond de beste koop is. Dat klopt dus niet.